پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182219
لامبورگيني ۱۲ ميليارد توماني/عکس
تاریخ انتشار : 1394/04/25 09:26:35
نمایش : 1392
«يک ماشين خاص نام ببريد؟» اگر از شرکت‌کنندگان نمايشگاه ماشين پاريس سال ۲۰۱۰ همين سوال را بپرسيد، مطمئنا پاسخ آن‌ها چيزي جز «لامبورگيني سستوالمنتو» نخواهد بود!
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، توليد محدود ۲۰ عددي اين سوپر ماشين که تنها مشتريان قديمي لامبورگيني اجازه خريد آن‌ را داشتند، براحتي اين گاو وحشي را شايسته‌ لقب «يکي از خاص‌ترين» خودرو‌هاي تاريخ مي‌سازد! حال يک مژده براي‌تان داريم، ۳ ميليون يورو را کنار بگذاريد تا تنها نسخه‌ لامبورگيني سستوالمنتو که در ايتاليايي به معني عنصر ششم (اشاره به کربن) است را از صاحب قبلي‌اش خريداري کنيد!

 
 


گاهي محصولاتي را در گوشه‌هاي اينترنت پيدا مي‌کنيد که هيچ‌وقت در دنياي واقعي قادر به يافت و خريد آنها نخواهيد بود. انجمن‌ها‌ي خريد و فروش معمولا پر از فرصت‌هاي طلايي براي خريد همان چيز‌هايي است که هميشه آرزوي داشتن‌شان را داشتيد، اما اين يکي ديگر واقعا عجيب است! بد نيست که سري به اين تاپيک انجمن 6speedonline- انجمني مخصوص صاحبان ناياب‌ترين خودرو‌ها- بزنيد تا حداقل با نحوه‌ فروش گران‌قيمت‌ترين خودرو‌هاي جهان آشنا شويد!

 
 


اين ۲۰ خودرو که در سال هاي ۲۰۱۰، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ به ترتيب معرفي، توليد و فروخته شدند، تنها براي مشتريان «قديمي» و «قابل تاييد از لحاظ مالي» لامبورگيني طراحي شده‌اند و مطمئنا به جز شيخ‌نشين‌هاي مجاور جاي ديگري آنها را پيدا نخواهيد کرد! هنگامي که از فروشنده‌ اين خودرو در مورد محل زندگي‌اش (که برخي آن را قطر حدس زدند!) پرسيده شد، وي پاسخ داد: من اصلا جزو افراد خاص جامعه نيستم… من جزو طبقه‌ي سلطنتي نيستم! من فقط يک آدم عادي مثل خود شما هستم! نه کمتر و نه بيشتر!

 
 


بگذريم از اين که بيشتر و کمتر بودن انسان‌ها اصلا ربطي به وضعيت مالي و «سلطان» بودن و يا نبودنشان ندارد؛ اين خودرو‌ي تمام کربني (مگر جز بدنه، سيستم تعليق، ميل‌لنگ و شاسي چيز ديگري هم مي‌ماند؟) تقريبا به اندازه خودرو‌هاي کامپکت کوچک (Sub-Compact) وزن دارد و به لطف موتور بهبود‌‌يافته‌ برادر بزرگترش، Gallardo، اين سَبُکِ زيبا تنها در مدت ۲/۵ ثانيه صفر تا صدش را طي مي‌کند!

 
 


البته در نظر داشته باشيد که در بسياري از کشور‌ها استفاده از اين غول ۵۷۰ اسب بخاري، غير قانوني به شمار مي‌آيد و احتمالا شما نيازمند يک پيست اختصاصي و يا جزيره‌ي شخصي‌تان خواهيد بود!

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html